Regressie en re-incarnatiecoaching

Soms kan een klacht of onbalans zijn oorsprong hebben in het verleden. Mijn regressie en re-incarnatiecoaching werkt met visualisatie en kinesiologie om die onbalans in het verleden te herstellen. Dat kan in dit leven zijn, of juist een onbalans uit een vorig leven.

Mijn ervaring is dat veel onverklaarbare, langdurig aanwezige onbalansen ook ergens een oorsprong hebben in een (of meerdere) vorige levens. Zelfs wanneer je daar minder voor open staat, of onbekend mee bent, dan is zo een visualisatie en healing vaak herkenbaar door de parallellen die er zijn met ervaringen en “vicieuze cirkels” die in het huidige levens meegemaakt worden.

Regressie en re-incarnatiecoaching kan als techniek tijdens een sessie gebruikt worden, als onderdeel van het helen van een fysieke of emotionele blokkade. Dit gebeurt alleen wanneer jij daarvoor open staat of kunt staan, en het tijdens de sessie duidelijk wordt dat deze vorm van coaching essentieel is om jou weer in Harmonie met jezelf te brengen.

Regressie en re-incarnatie coaching kan ook prima als losse sessie ingezet worden, wanneer er specifiek vragen zijn over een situatie uit het verleden.

Bij diepgaande onbalansen zijn wel vaker meerdere coachingssessies nodig voor de onbalans geheel verdwenen is en het patroon doorbroken.